Durant tot l'any
Cap
En la secció de "Documentació relacionada" podeu descarregar la instància relacionada amb la vostra petició.
Un cop descarregat i emplenat el document, el podeu lliurar o bé a la Oficina de Registre del Consell Comarcal de la Selva, o bé fer-nos-el arribar a través de la Instància genèrica (enllaç "Tramitació Onine") on també s'hi podrà adjuntar més documentació relativa a la vostra sol·licitud.
Les sol·licituds, escrits i comunicacions que els ciutadans dirigeixin als òrgans d'aquest Consell Comarcal, s'han de presentar a través dels mitjans legalment establerts, essent necessària la presentació d'una instància per qualsevol dels mitjans disposats per aquesta fi, o bé presencialment als diferents punts d'atenció al ciutadà, o per mitjà telemàtic a través dels diferents portals i pagines web de les quals n'és responsable el Consell Comarcal de la Selva. En cap cas no es considerarà vàlid la presentació de documentació per correu electrònic, a no ser que s'indiqui el contrari.