Tornar Imprimir

Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica

L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.

Quins serveis oferim?

1. Servei d’assessorament en administració electrònica
Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet
  •  Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.
  •  EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes
  •  PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)
  •  e.FACT: Factura electrònica
  •  eNOTUM: Notificacions electròniques
  •  e-TAULER: Tauler d’anuncis i edictes
  •  ERES: Registre d’Entrada i Sortida
  •  Cercador: Cercador de les administracions públiques
  •  IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)
  •  Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.
  •  Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació.

2. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica
Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT

3. Servei de certificació digital

Identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet
 
Cal demanar cita prèvia al telèfon 972842161

Una possible alternativa podria ser utilitzar l'idCAT Mòbil, que és el sistema d'identificació i signatura electrònica a través de dispositius mòbils. Per més informació, podeu accedir a la pàgina web https://idcatmobil.seu.cat/ de l'AOC, on es pot trobar informació de com demanar-lo en línia i per a què serveix.

 

Certificats digitals personals destinats al personal de les administracions públiques