CA
Català
ES
Castellano
Identificat
SEU ELECTRÒNICA
No hay subtitulo
Menu
SEU ELECTRÒNICA
✕
Les meves dades
Dades personals
Anotacions en el registre
Expedients
Notificacions electròniques
Portafirmes
Documents
Rebuts
Multes
Autoliquidacions
Pagaments
Objectes tributaris
El meu Calendari fiscal
Publicacions Oficials
Processos de selecció - Oferta pública d'ocupació
Ordenances i reglaments
Tauler d'anuncis i edictes electrònics
Actes i acords
Economia i finances
Perfil de contractant
Tràmits i gestions
Catàleg de tràmits
Instància genèrica
Subscripció o baixa de notificacions electròniques
Oficines de registre
Verficació de documents
Certificat digital idCAT. Reserva de dia i d'hora.
Cita prèvia de gestió tributària i cadastral
Comunicació incidència informàtica de la Seu
Sol·licitud de convocatòria per un procés d'estabilització per concurs
Qui ho pot presentar
Qualsevol persona que tingui la condició d'interessat.
Terminis de presentació
El que estableixi les bases de la convocatòria
Pagament de taxes
Consultar a les bases específiques de cada procés, dins l'apartat que correspon a la taxa d'inscripció a la convocatoria
Informació addicional
Per ser inclòs dins del procés d'estabilització cal sol·licitar-ho des del tràmit electrònic disponible a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva a https://seu.selva.cat. Cal accedir al catàleg de tràmits de l'ens i seleccionar "Sol·licitud de convocatòria per un procés d'estabilització per concurs", de l'àmbit de Recursos Humans. És obligatori accedir-hi amb certificat digital reconegut pel Consell Comarcal de la Selva, o bé via VALid del Consorci Administració Oberta de Catalunya, AOC.
Es podrà fer presentació presencial al registre d'entrada del Consell Comarcal de la Selva, o en les formes establertes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, de la documentació i sol·licitud de l'esmentada convocatòria, fent ús del model normalitzat que es disposa a la mateixa fitxa del tràmit anteriorment indicat a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva a https://seu.selva.cat. Es pot consultar la relació d'Oficines de Registre i del seu horari d'atenció al públic del Consell Comarcal de la Selva a la Seu Electrònica, a l'apartat
"Oficines de registre"
.
Les persones que presentin la sol·licitud segons model normalitzat i de la documentació per altres vies que no sigui via tramitació en línia des de https://seu.selva.cat o des d'un altre punt de registre d'entrada que no sigui del Consell Comarcal de la Selva, i ho facin mitjançant correu administratiu, caldrà que ho comuniquin al Consell Comarcal de la Selva a través de correu electrònic a l’adreça: personal@selva.cat com a màxim el mateix dia de la finalització del termini de presentació d’instàncies, adjuntant al correu electrònic la còpia autèntica del justificant de registre d'entrada de l'altra administració pública.
Documentació:
Annex II i III estabilització
Model normalitzat sol·licitud de convocatòria en un procés d'estabilització [procés presencial]
Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació requerida
- DNI
- Vida laboral emesa per la Tresoreria General de la Seguretat Social
- Comprovant autoliquidació de la taxa o document d'exempció
- Annex II i III
Documentació addicional
- Certificat equip de valoració multi professional competent d'adaptacions necessàries per a la realització de proves per a aspirants amb discapacitat
Tramitació Online
Seleccioni com desitja identificar-se:
Amb certificat digital
Amb Autofirma
Accés mitjançant sistema Vàlid
Tramitració Presencial