CACatalà ESCastellano
Identificat

SEU ELECTRÒNICA

No hay subtitulo

  • Menu
SEU ELECTRÒNICA
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Multes
    • Autoliquidacions
    • Pagaments
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Processos de selecció - Oferta pública d'ocupació
    • Ordenances i reglaments
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Actes i acords
    • Economia i finances
    • Perfil de contractant
  • Tràmits i gestions
    • Catàleg de tràmits
    • Instància genèrica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Oficines de registre
    • Verficació de documents
    • Certificat digital idCAT. Reserva de dia i d'hora.
    • Cita prèvia de gestió tributària i cadastral
    • Comunicació incidència informàtica de la Seu

Sol·licitud de convocatòria per un procés d'estabilització per concurs

Qui ho pot presentar
Qualsevol persona que tingui la condició d'interessat.
Terminis de presentació
El que estableixi les bases de la convocatòria
Pagament de taxes
Consultar a les bases específiques de cada procés, dins l'apartat que correspon a la taxa d'inscripció a la convocatoria
Informació addicional
Per ser inclòs dins del procés d'estabilització cal sol·licitar-ho des del tràmit electrònic disponible a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva a https://seu.selva.cat. Cal accedir al catàleg de tràmits de l'ens i seleccionar "Sol·licitud de convocatòria per un procés d'estabilització per concurs", de l'àmbit de Recursos Humans. És obligatori accedir-hi amb certificat digital reconegut pel Consell Comarcal de la Selva, o bé via VALid del Consorci Administració Oberta de Catalunya, AOC.

Es podrà fer presentació presencial al registre d'entrada del Consell Comarcal de la Selva, o en les formes establertes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, de la documentació i sol·licitud de l'esmentada convocatòria, fent ús del model normalitzat que es disposa a la mateixa fitxa del tràmit anteriorment indicat a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva a https://seu.selva.cat. Es pot consultar la relació d'Oficines de Registre i del seu horari d'atenció al públic del Consell Comarcal de la Selva a la Seu Electrònica, a l'apartat "Oficines de registre".

Les persones que presentin la sol·licitud segons model normalitzat i de la documentació per altres vies que no sigui via tramitació en línia des de https://seu.selva.cat o des d'un altre punt de registre d'entrada que no sigui del Consell Comarcal de la Selva, i ho facin mitjançant correu administratiu, caldrà que ho comuniquin al Consell Comarcal de la Selva a través de correu electrònic a l’adreça: personal@selva.cat com a màxim el mateix dia de la finalització del termini de presentació d’instàncies, adjuntant al correu electrònic la còpia autèntica del justificant de registre d'entrada de l'altra administració pública.

Documentació:

  • Annex II i III estabilització
  • Model normalitzat sol·licitud de convocatòria en un procés d'estabilització [procés presencial]
Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació requerida
- DNI
- Vida laboral emesa per la Tresoreria General de la Seguretat Social
- Comprovant autoliquidació de la taxa o document d'exempció
- Annex II i III
Documentació addicional
- Certificat equip de valoració multi professional competent d'adaptacions necessàries per a la realització de proves per a aspirants amb discapacitat
  • Tramitació Online
    Seleccioni com desitja identificar-se:
    • Amb certificat digital
    • Amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema Vàlid
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Consell Comarcal de la Selva
  • Passeig de Sant Salvador, 25-27, 17430 Santa Coloma de Farners
  • 972 84 21 61
  • comarca@selva.cat
  • www.selva.cat/