CACatalà ESCastellano
Identificat

SEU ELECTRÒNICA

No hay subtitulo

  • Menu
SEU ELECTRÒNICA
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • Rebuts
    • Multes
    • Autoliquidacions
    • Pagaments
    • Objectes tributaris
    • El meu Calendari fiscal
  • Publicacions Oficials
    • Processos de selecció - Oferta pública d'ocupació
    • Ordenances i reglaments
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Actes i acords
    • Economia i finances
    • Perfil de contractant
  • Tràmits i gestions
    • Catàleg de tràmits
    • Instància genèrica
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Oficines de registre
    • Verficació de documents
    • Certificat digital idCAT. Reserva de dia i d'hora.
    • Cita prèvia de gestió tributària i cadastral
    • Comunicació incidència informàtica de la Seu

Sol·licitud de convocatòria per un procés selectiu d'estabilització per concurs-oposició

Qui ho pot presentar
Qualsevol persona que tingui la condició d'interessat.
Terminis de presentació
El que estableixi les bases de la convocatòria
Pagament de taxes
Consultar a les bases específiques de cada procés, dins l'apartat que correspon a la taxa d'inscripció a la convocatoria
Informació addicional
Per ser inclòs dins del procés selectiu d’estabilització per concurs-oposició cal sol·licitar-ho des del tràmit electrònic disponible a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva a https://seu.selva.cat. Cal accedir al catàleg de tràmits de l'ens i seleccionar "Sol·licitud de convocatòria per un procés selectiu d'estabilització per concurs-oposició", de l'àmbit de Recursos Humans. És obligatori accedir-hi amb certificat digital reconegut pel Consell Comarcal de la Selva, o bé via VALid del Consorci Administració Oberta de Catalunya, AOC.

Es podrà fer presentació presencial al registre d'entrada del Consell Comarcal de la Selva, o en les formes establertes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, de la documentació i sol·licitud de l'esmentada convocatòria, fent ús del model normalitzat que es disposa a la mateixa fitxa del tràmit anteriorment indicat a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva a https://seu.selva.cat. Es pot consultar la relació d'Oficines de Registre i del seu horari d'atenció al públic del Consell Comarcal de la Selva a la Seu Electrònica, a l'apartat "Oficines de registre".

Les persones que presentin la sol·licitud segons model normalitzat i de la documentació per altres vies que no sigui via tramitació en línia des de https://seu.selva.cat o des d'un altre punt de registre d'entrada que no sigui del Consell Comarcal de la Selva, i ho facin mitjançant correu administratiu, caldrà que ho comuniquin al Consell Comarcal de la Selva a través de correu electrònic a l’adreça: personal@selva.cat com a màxim el mateix dia de la finalització del termini de presentació d’instàncies, adjuntant al correu electrònic la còpia autèntica del justificant de registre d'entrada de l'altra administració pública.

Documentació:

  • Annex II i III concurs-oposició
  • Model normalitzat sol·licitud de convocatòria en un procés per concurs-oposició [procés presencial]
Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació requerida
- DNI
- Currículum vitae
- Vida laboral emesa per la Tresoreria General de la Seguretat Social
- Comprovant autoliquidació de la taxa o document d'exempció
- Annex II i III
- Tititulació exigida a la convocatòria.
- Certificat acreditatiu de coneixements de la llengua catalana (Nivell C)
Documentació addicional
- Certificat equip de valoració multi professional competent d'adaptacions necessàries per a la realització de proves per a aspirants amb discapacitat
  • Tramitació Online
    Seleccioni com desitja identificar-se:
    • Amb certificat digital
    • Amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema Vàlid
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Consell Comarcal de la Selva
  • Passeig de Sant Salvador, 25-27, 17430 Santa Coloma de Farners
  • 972 84 21 61
  • comarca@selva.cat
  • www.selva.cat/